دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

ویژگی های اقتصادی موثر بر گردشگری با اثبات 7 فرضیه


ویژگی-های-اقتصادی-موثر-بر-گردشگری-با-اثبات-7-فرضیه
ویژگی های اقتصادی موثر بر گردشگری با اثبات 7 فرضیه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 228
قیمت: : 15000 تومان

بخشی از متن:
فصل چهارم پایان نامه با موضوع ویژگی های اقتصادی موثر بر گردشگری با اثبات 7 فرضیه
قسمتی از متن:

در این فصل به چگونگی تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده پرداخته خواهد شد. روند موضوعی این فصل از تحقیق، آمار توصیفی به سمت آمار استنباطی است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم  افزار SPSS نسخه­ی 16 و برای رسم نمودار ها و جداول از نرم افزار  EXCEL استفاده شده است. نتایج فرض­های این تحقیق در سطح معنی­داری کمتر از 05/0، و حدود اطمینان 95%، محاسبه شده است.
4- 2  توصیف داده ها
داده های جمع آوری شده در این تحقیق مربوط به تعداد ده روستا و 165 خانوار از شهرستان گرکان می باشد. ابتدا با استفاده از آمار توصیفی به توصیف متغیر های مربوطه  و در انتها با استفاده از آمار استنباطی به آزمون فرضیه های این تحقیق پرداخته خواهد شد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پروپوزال نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اکوتوریسم

پروپوزال-نقش-فناوری-اطلاعات-و-ارتباطات-در-توسعه-اکوتوریسم
پروپوزال نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اکوتوریسم
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 155
قیمت: : 48500 تومان

بخشی از متن:
بیان مساله:
موقعیت جغرافیایی ویژه و تنوع پدیده های طبیعی باعث شده تا ایران به عنوان پنجمین کشور دارای تنوع طبیعی جهان شناخته شود . این در حالی است که علی رغم برخورداری از جاذبه های فراوان اکوتوریستی،کشور با مشکلات و موانع گوناگونی در جذب طبیعت گرد مواجه بوده که مانع از گسترش آن شده است. استفاده از مزایای فناوری اطلاعات وارتباطات و ارائه راهکار علمی مبتنی بر مدل سازی و بهره مندی از ابزارهای مرتبط می تواند بخش زیادی از مشکلات و چالش های موجود در توسعه این صنعت در کشور را مرتفع نماید. در واقع اگر مهمترین موانع موجود در توسعه صنعت اکوتوریسم کشور را کمبود امنیت، نارسایی خدمات زیربنایی، عدم شناخت کامل و معرفی جاذبه های اکوتوریستی ، عدم سهولت در تهیه ویزا، روادید، شکاف فرهنگی ، تخریب آثار اکوتوریستی و... فرض کنیم، فناوری اطلاعات و ارتباطات با توسعه زیرساخت های تحت وب ، مدل سازی نظام مدیریت مقصد (DMO)، نظام ذخیره جا (CRS)،  نظام توزیع جهانی (GDS)، نظام مدیریت مشتری مداری (CRM) و استفاده از ابزارها و فناوری هایی چون GIS و یا توسعه گردشگری مجازی (Virtual Tourism) می تواند بر بیشتر مشکلات موجود غلبه نماید و زمینه توسعه پایدار اکوتوریسم را موجب شود ،چرا که توسعه پایدار مستلزم این است که آثار و جذابیتهای اکوتوریستی برای نسل های آینده حفظ شوند که این مهم در گرو توسعه فناوری های نوین است . نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که ، مدل سازی و ابزار های زیر مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند بخش زیادی از مشکلات موجود در این زمینه را رفع نماید.  کاربرد ICT در گردشگری را می‌توان به سه حوزه شبکه‌های داخلی (Internet)، شبکه‌های خارجی(Extranet) و اینترنت تفکیک کرد. کاربرد ICT در شبکه‌های داخلی صنایع گردشگری موجب افزایش کارایی و اثر بخشی می‌شود و در بخش‌های مختلف شرکت‌ها بکار می‌رود. از سوی دیگر، کاربرد ICT   در شبکه‌های داخلی و اینترنت موجب همبستگی قوی بین فعالیت‌های متفاوت واحدهای فعال در گردشگری شده است، به گونه‌ای که کاربرد ابزارهای ICT به شکل( CRS)نظام ذخیره جا، (GDS) نظام توزیع جهانی و DMO (مدیریت مقصد) در صنایع حمل و نقل هوایی و هتل‌ها و خدمات مسافرتی از توسعه فراوانی برخوردار است.  ابزار ICT منجر به تغییر روند گردشگری و ایجاد سازوکارهای جدید راهبردی و مدیریتی در این صنعت شده است.از جمله مهمترین استفاده‌های ICT در شرکت‌ها، تقویت یکپارچگی افقی و عمودی و کاهش عدم صرفه‌های مقیاس در شرکت‌های کوچک و متوسط گردشگری(SMTE) بوده است. این تحقیق با هدف بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اکوتوریسم (مطالعه موردی تهران) به سوال اصلی تحقیق که فناوری اطلاعات و ارتباطات چه نقشی در توسعه اکوتوریسم دارد، می پردازد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پایان نامه بررسی تاثیر انواع تبلیغات بر صنعت گردشگری

پایان-نامه-بررسی-تاثیر-انواع-تبلیغات-بر-صنعت-گردشگری
پایان نامه بررسی تاثیر انواع تبلیغات بر صنعت گردشگری
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 241
حجم فایل: 4171
قیمت: : 45000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
با رشد بیش از پیش شهرنشینی و زندگی ماشینی، برای گریز از زندگی مدرن و یافتن زمان فراغت نسان بر آن شد تا سفر را به عنوان امری واقع تجربه کند. در این میان پیشرفت چشمگیر صنعت حمل و نقل و ارتباطات امر سفر را در چارچوب وسیله‌ی نقلیه‌ی ایمن و شبکه‌ی راه‌های وسیع و گسترده آسان نمود.
بدین ترتیب صنعتی شدن جوامع همراه با افزایش درآمد مردم از یک سو و مهیا شدن اوقات فراغت برای تجدید نیرو وگسترش نوآوری‌های تکنولوژیکی از سوی دیگر زمینه را برای سفر به نقاط دور و نزدیک با هدف استفاده مطلوب از زمان فراغت، کنجکاوی در مورد طبیعت،شناخت فرهنگ و تاریخ ملت‌ها فراهم آورد. در نتیجه گردشگری به طور گسترده بر بستری از فن آوری های ارتباطی  شکل گرفت.
صنعت گردشگری در پنجاه سال گذشته رشد روزافزون و مستمری داشته است. اکنون نیز شتابان به سمت آینده در حرکت است.این جابجایی عظیم گردشگران بر روی کره‌ی زمین یکی از منابع مهم درآمدی جهان به حساب می‌آید همچنین به عنوان گسترده‌ترین صنعت خدماتی جهان حائز جایگاه ویژه‌ای است؛ این صنعت با تأسیس امکانات و زیرساختهای ویژه فرصت‌های شغلی بیشماری را برای کشور میزبان بوجود می‌آورد.
بدین ترتیب گردشگری که در ابتدا بعنوان یک پدیده‌ی فرهنگی- اجتماعی مطرح شده بود کم‌کم بعنوان عاملی مهم در رشد و توسعه‌ی اقتصادی شناخته شد. صلح، امنیت، دموکراسی، آزادی   وپیشرفت‌های فرهنگی  اجتماعی نیز از دیگر پیامدهای مثبت این صنعت عظیم به شمار می‌آیند.
وجود این همه آثار و منافع موجب شد تا گردشگری مورد توجه بسیاری از کشورها قرار گرفته، با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری های کلان سود سرشاری را نصیب خود نمایند و برای کسب عواید بیشتر در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر قرار گیرند. اسپانیا، آمریکا، فرانسه، چین وایتالیا از کشورهای صاحب نام در این صنعت هستند. ...

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات
بیان مسأله
اهمیت موضوع
ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
سؤالات تحقیق
فرضیات
تعاریف عملیاتی
شاخص سازی
چارچوب نظری
مدل تحقیق
فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش
بخش اول: تبلیغات
تعریف تبلیغات
سابقه‌ ی تبلیغات تجاری در جهان
تاریخچه‌ ی تبلیغات در ایران
اهداف تبلیغات
عناصر موجود در پیام تبلیغاتی
فنون تبلیغات
الگوهای تبلیغ
انواع تبلیغات
انواع تبلیغات براساس محدوده‌ی تحت پوشش
تبلیغات براساس نوع ارائه پیام
انواع تبلیغات بر مبنای بازار هد
انواع تبلیغات براساس نوع رسانه
تبلیغات بالای خطی و پایین خطی
انواع جاذبه‌های تبلیغ
تکنیک‌های اجرایی تبلیغات بازرگانی
شگردهای جلب مخاطب مورد استفاده در تبلیغ بازرگانی
نقش تصویر در تبلیغ
بخش دوم: گردشگری
تعریف گردشگری
تاریخچه گردشگری
پیشینه گردشگری در جهان
پیشینه گردشگری در ایران
اهمیت گردشگری
آثار اقتصادی گردشگری
گردشگری و اشتغال
آثار  فرهنگی- اجتماعی گردشگری
آثار سیاسی 
آثار زیست محیطی
آثار آموزشی 
انوع جاذبه‌های گردشگری
انواع گردشگری
جایگاه ایران در صنعت گردشگری
بخش سوم: نظریه‌های گردشگری
انگیزش در جهانگردی
عوامل مؤثر بر انگیزه‌های سفر
نظریه های انگیزش در جهانگردی
نظریه‌ی نیازها
فرآیند انگیزش در نظریه نیازها
نظریه‌ی انتظار و احتمال
نظریه درون‌گرایی و برون‌گرایی
نظریه سلسله مراتب انگیزه‌های سفر
نظریه‌های رفتار مصرف کننده در جهانگردی
بخش چهارم: نظریه‌های ارتباطی در تبلیغات
کاربرد فرآیند ارتباطات در تبلیغات
انتظارات فرهنگی و درک
نظریه طرح ذهنی
فرآیندهای گزینشی
اعتبار منبع
اثرهای تکرار
الگوی سلسله مراتب اثرها
کارکرد رسانه‌ها
کارکرد نظارت
کارکرد ارتباط دهنده یا (همبستگی اجتماعی در واکنش به محیط)
برجسته سازی
نظریه‌ی دو عاملی
نظریه استفاده و خشنودی
فرمول آیدا
بخش پنجم: اثر بخشی تبلیغات
شرایط اثربخشی رسانه‌ها
شرایط تأثیر تبلیغات
مدل عوامل مؤثر بر روی اثربخشی تبلیغ     
عوامل مؤثر برروی اثربخشی تبلیغ
مدل مسیر دو سویه اثربخشی تبلیغات
بخش ششم: تبلیغات و گردشگری
تبلیغات در عصر اطلاعات
فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات
فناوری اطلاعات
تاثیر فناوری اطلاعات در گردشگری
تبلیغات اینترنتی
نقش اینترنت در توسعه‌ی صنعت گردشگری
شبکه های تلویزیونی ماهواره ای
ابزار تبلیغات گردشگری
ابزارهای اصلی تبلیغا
ابزارهای فرعی تبلیغاتی و بازاریابی جهانگردی
بخش هفتم: پیشینه پژوهش
بخش هشتم: عملکرد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری      
فصل سوم: روش شناسی
روش تحقیق
ابزار تحقیق
جامعه آماری
حجم نمونه
روش نمونه گیری
رویه جمع آوری اطلاعات
اعتبار و پایایی تحقیق
محدودیت های تحقیق
فصل چهارم: یافته های پژوهش   
بخش اول: تجزیه و تحلیل توصیفی  
بخش دوم: تجزیه و تحلیل استنباطی
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه گیری
پیشنهادات
پیشنهاداتی برای محققین بعدی
منابع
منابع فارسی
منابع لاتین
منابع اینترنتی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پروژه تاثیر گردشگری الکترونیک بر توسعه گردشگری ایران

پروژه-تاثیر-گردشگری-الکترونیک-بر-توسعه-گردشگری-ایران-(شهر-کرمان)
پروژه تاثیر گردشگری الکترونیک بر توسعه گردشگری ایران (شهر کرمان)
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: 290
قیمت: : 17000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
گردشگری مجازی e-tourism مقوله جالبی است که حداکثر دو دهه از پدید آمدن آن نمی گذرد. گردشگری مجازی حضور در سرزمین دیجیتالی وب و مشاهده داده های صوتی، متنی و تصویری از دنیای فیزیکی پیرامون ما است. دور دنیا که در نوشته ژول ورن نویسنده شهیر فرانسوی در هشتاد روز امکان پذیر شد، امروز با ابر متن های اینترنتی با یک کلیک امکان پذیر است. دور دنیا با یک کلیک آرزویی بود که امروزه از مرحله آرزو به حقیقتی غیرقابل انکار مبدل شده است. با استفاده از سایت های کاخ موزه ها، اماکن باستانی جهان می توان به دنیایی از اطلاعات متنی و تصویری از نمادهای تاریخ باستان دست یافت. برخی از پایگاه های دولتی در اینترنت امروزه سیستم های دوربین شهری خود را به سرزمین دیجیتال نیز پیوند داده اند. بااین دوربین ها می توانید شهرهای مختلف را به صورت زنده مشاهده کرده و حتی از آنها عکس یادگاری بگیرید.
شهر کرمان علی رغم جاذبه های متنوع فرهنگی، تاریخی، مذهبی و اکوتوریستی، جایگاه شایسته ای در عرصه بین المللی از لحاظ درآمدهای حاصل از گردشگری ندارد. بطور کلی آمار ها گویای جایگاه نازل صنعت توریسم در کشور و سهم یک درصدی ایران از سبد گردشگری جهانی است؛ که شهر کرمان نیز از این قائده مستثنی نیست. بنابراین با توجه به جا یگاه نامناسب ایران و شهر کرمان در صنعت گردشگری به نظر می رسد توسعه گردشگری مجازی و زیرساختهای وابسته به آن بتواند خلاء موجود را تا حدی جبران نماید. پژوهش حاضر، ترکیبی از دو شاخه تخصصی گردشگری و فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد. روش غالب در این تحقیق، روش تحلیلی- میدانی است که با بهره گیری از مدل های کاربردی به امکان سنجی و چگونگی تحقق گردشگر ی مجاز ی بوسیله تکمیل دو نوع پرسشنامه (اول: بررسی شاخصهای شهروند الکترونیک در راستای تحقق گردشگری مجازی و دوم: بررسی و روشهای همبستگی میزان اعتقاد شهروندان به توسعه گردشگری مجازی) می پردازد. جهت تلفیق شاخص ها از نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان دهنده این مسأله است که مناطق 7 و 2 به ترتیب دارای بالا ترین و پایین ترین سطح میانگین شاخصهای شهروند الکترونیک در بین مناطق هفت گانه هستند. اما اختلاف بین مناطق از این حیث چندان زیاد نیست که این موضوع نشان می دهد شهر کرمان از نظر شاخص های سطح سواد الکترونیک در سطح متوسط قرار دارد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات پژوهش   
1-1- مقدمه    
2-1- بیان مسأله    
3-1- اهمیت و ارزش تحقیق    
4-1- چارچوب نظری    
5-1- اهداف پژوهش    
6-1- فرضیه های تحقیق    
7-1- ادبیات نظری تحقیق    
1-7-1- جهانگردی (توریسم)    
1-7-2-گردشگری    
1-7-3- انواع گردشگران    
1-7-4- فناوری اطلاعات و ارتباطات    
1-7-5- جامعه اطلاعاتی    
1-7-6- شهر الکترونیکی    
1-7-7- شهروند الکترونیکی    
1-7-8- گردشگری الکترونیک    
1-7-9- مزایای گردشگری مجازی    
فصل دوم: پیشینه پژوهش   
1-2- تحقیقات انجام شده در این زمینه    
فصل سوم: روش تحقیق   
1-3- روش گردآوری اطلاعات    
2-3- قابلیت اجرایی تحقق گردشگری مجازی در شهر کرمان    
1-2-3- بررسی میانگین شاخصه ای شهروند الکترونیک    
2-2-3- برآورد تقریبی تعداد پرسشنامه مورد نیاز هر منطقه با توجه حجم نمونه    
3-3- مقایسه تحلیلی- تطبیقی میزان اعتقاد شهروندان کرمانی به توسعه گردشگری مجازی در مناطق هفت گانه شهر کرمان)
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل نتایج  
1-4- تجزیه و تحلیل فرضیات تحقیق    
1-1-4-فرضیه 1: میزان آمادگی الکترونیکی    
2-1-4- فرضیه 2: اکثریت شهروندان مناطق هفت گانه شهر کرمان به توسعه گردشگری مجازی اعتقاد دارند.    
3-1-4-فرضیه 3: توسعه گردشگری مجازی ، موجب رونق گرفتن سایر بخش های اقتصادی مرتبط خواهد گردید.    
2-4-جمع بندی و نتیجه گیری    
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات    
1-5- نیازمندی های ایران به گردشگری الکترونیکی    
2-5- وضعیت گردشگری الکترونیکی در ایران    
3-5- مقایسه وضعیت گردشگری الکترونیکی ایران و جهان    
4-5- مشکلات گردشگری الکترونیکی در ایران    
5-5- راهکارهای توسعه گردشگری الکترونیکی در ایران    
6-5- معرفی چند نمونه جالب از سایت های گردشگری ایران    
7-5- لوازمات گردشگری آنلاین    
8-5-نتیجه گیری و پیشنهادات    
منابع    
فهرست جداول و اشکال

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پایان نامه ریشه یابی عدم توسعه توریسم

پایان-نامه-ریشه-یابی-عدم-توسعه-توریسم
پایان نامه ریشه یابی عدم توسعه توریسم
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 66
حجم فایل: 1565
قیمت: : 25000 تومان

بخشی از متن:
پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی با عنوان ریشه یابی عدم توسعه توریسم (مورد مطالعه طبیعت گردی شهرستان خوانسار)

چکیده:
براساس داده های تحقیقاتی و پژوهش های جدید و با ورود به قرن بیست و یکم، صنعت گردشگری در بسیاری از کشورها به بزرگترین منبع درآمد ارزی تبدیل شده است. بسیاری از کارشناسان عقیده دارند در جهان کنونی، صنعت گردشگری، سومین پدیده اقتصادی پویا، پر رونق و رو به توسعه، پس از صنعت نفت و خودروسازی است که برای بسیاری از کشورها درآمد ارزی چشمگیری به همراه دارد و پیش بینی می کنند تا سالهای اولیه هزاره سوم میلادی این صنعت حرف اول را در اقتصاد جهان خواهد زد. یکی از راهکارهای ضروری جهت گسترش صنعت توریسم، شناسایی هرچه کاملتر مناطق مستعد گردشگری طبیعت و برنامه ریزی دقیق جهت کشف سرمایه های این مناطق می باشد. تحلیل سرمایه های مزبور به گونه ای علمی، همراه با رعایت مسائل زیست محیطی، ضرورت دنیای امروز است. اکوتوریسم به عنوان نوعی جدید از توریسم پایدار بوده و هدف آن حفظ منابع گردشگری در مقاصد است به نحوی که با هدایت گردشگران به بهره برداری صحیح از منابع مقصد، امکان بهره مندی آیندگان را نیز فراهم می آورد.
هدف از این پژوهش معرفی و بررسی موانع و مشکلات شهرستان خوانسار و طبیعت گردی آن جهت پیشبرد و جذب گردشگران به این منطقه می باشد. این پژوهش بر اساس هد ف کاربردی و روش تحقیق  توصیفی- موردی است و برای انجام آن از منابع کتابخانه ای و اسنادی استفاده گردیده است. نتایج حاصل از این پژوهش شناسایی مشکلات و موانع توسعه اکوتوریسم در شهرستان خوانسار و ارائه پیشنهاداتی برای بهره مندی صحیح و بهینه از طبیعت این شهرستان می باشد.
این پژوهش در 5 فصل ارائه گردیده است که در فصل اول آن، به بیان مسئله تحقیق، اهمیت و ضرورت انجام تحقیق، اهداف تحقیق، سوالات و فرضیات تحقیق، محدودیت ها و مشکلات تحقیق به طور اجمالی و تعریف واژه ها و اصطلاحات به کار رفته  در تحقیق پرداخته شده است. در فصل دوم ابتدا به بررسی ادبیات تحقیق پرداخته و فعالیت های صورت گرفته در زمینه طبیعت گردی در چند منطقه و در سطح خود شهرستان بررسی شده است و در ادامه به معرفی انواع طبیعت گردی، طبیعت گردی و جهانی شدن، طبیعت گردی و توسعه پایدار و نقش سازمانها در طبیعت گردی پرداخته شده است. در فصل سوم روش تحقیق، جامعه و نمونه پژوهش، قلمرو موضوعی، مکانی و زمانی، روشهای جمع آوری اطلاعات و روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات بیان شده و سپس به معرفی کامل شهرستان خوانسار، پیشینه و موقعیت جغرافیایی، آثار باستانی و منابع اکوتوریسمی آن پرداخته شده است. در فصل چهارم فرضیات تحقیق را به منظور تایید یا رد فرضیه مورد بررسی قرار داده است. و نهایتا در فصل پنجم پس از نتیجه گیری، پیشنهادات و راهکارهای اکوتوریسمی در جهت ارتقا اکوتوریسم شهرستان ارائه شده است.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
1-1 بیان موضوع
1-2 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
1-3 اهداف تحقیق
1-4 سوالات و فرضیات تحقیق
1-5 روش و چارچوب نظری تحقیق
1-6 اصطلاحات و واژه ها
1-7 محدودیت ها و مشکلات انجام تحقیق
خلاصه فصل
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه
2-1 مفاهیم نظری
2-1-1 جهانگردی
2-1- 2  اکوتورسیم (طبیعت گردی)
2-1-3  گونه های مختلف  طبیعت گردی
2-1-4  آیین نامه طبیعت گردی2/5/1384
2-1-5 اکوتوریسم و جهانی شدن
2-2 پیشینه پژوهش
2-2-1- "بررسی موانع و مشکلات صنعت گردشگری"(طبیعت گردی شهرستان سمیرم)
2-2-2- " بررسی موانع و مشکلات اکوتوریسم یاسوج"
خلاصه فصل
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه
3-1 هدف تحقیق علمی
3-2 انواع تحقیقات علمی
3-2-1 فرایند تحقیق علمی
3-3 روشهای گردآوری اطلاعات
3-4 روشهای اجرایی در این پژوهش
3-5 قلمرو مکانی تحقیق
خلاصه فصل
فصل چهارم: معرفی شهرستان خوانسار
مقدمه
4-1 معرفی خوانسار
4-2 جغرافیای طبیعی
4-3 آب و هوا
4-3-1 رطوبت نسبی
4-3-2 میزان بارندگی
4-3-3 درجه حرارت
4-4 ژئومورفولوژی
4-4-1 رشته کوه خوانسار
4-5 منابع آب
4-5-1 آب های جاری و سطحی
4-5-2 آب های زیرزمینی
4-6 پوشش گیاهی
4-6-1 گزانگبین (گز علفی)
4-6-2 گلستان کوه - لاله های واژگون
4-7 زندگی جانوری
4-7-1 پرورش زنبور عسل
4-8 تاریخ و آثار باستانی خوانسار
4-8-1 بقعه پیر (بابا پیر)
4-8-2مدرسه مریم بیگم صفوی
4-8-3 مسجد جامع
4-8-4مقبره حلیمه و نرگس (دختران بکر)
4-8-5 امامزاده سید صالح قصیر (اول)
4-8-6-مسجد آقا اسدالله
4-8-7 پل ساسون (ساسان)
4-9 هنرهای دستی
4-9-1 قاشق تراشی
4-9-2 چیت سازی
4-9-3 کوزه گری
4-9-4 عصاری
4-9-5 فرش بافی
4-10  نقش شهر خوانسار
4-11 نقاط قوت، ضعف و مشکلات
خلاصه فصل
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
مقدمه
5-1 نتیجه گیری
5-2 راهکارها
5-2-1 راهکارهای مدیریت جهانگردی
5-2-2 راهکارهای قانونی
5-2-3 ارائه ی پیشنهادها برای سایر محققین
5-3 کاربرد نتایج تحقیق
خلاصه فصل
فهرست منابع
فهرست منابع اینترنتی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.