دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

مبانی نظری و پیشینه پژوهش شادکامی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش شادکامی ( فصل دوم پایان نامه )



مبانی نظری و پیشینه پژوهش شادکامی ( فصل دوم پایان نامه )دسته: پیشینه متغیر های روانشناسی 


بازدید: 1 بار 


فرمت فایل: doc 


حجم فایل: 34 کیلوبایت 


تعداد صفحات فایل: 20 








مبانی نظری و پیشینه پژوهش شادکامی ( فصل دوم پایان نامه ) در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو پایان نامه

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

 

تاریخچه و تعریف شادکامی

     شادکامی در زمان­های مختلف، معانی متفاوتی داشته است یونانیان باستان شادکامی را یک فضیلت و به مثابه هدیه خدایان می­دانستند. رومیان باستان آن را نعمتی الهی به حساب می­آوردند. به مسیحیان وعده داده شد که پس از تحمل رنج­های زمینی، به شادکامی در بهشت خواهند رسید اما در دوره روشنفکری، شادکامی در روی زمین هم یافت می­شود. امروزه شادکامی یک حق طبیعی و یک اجبار دیده می­شود. روان شناسان شادکامی را ناشی از حوادث مثبت متوالی زندگی، احساس مهارت بر حوادث خوب و بد زندگی، یافتن معنای زندگی، کنترل احساس و تجارب بیرونی و درگیر شدن کامل در جزئیات خوب و بد زندگی می دانند (مک فادن[1]، 2006، به نقل از فلاح و نیک فرجام، 1388).

    هیدی[1] (2008)، می­گوید شادی شخصیت­های برونگرا و شخصیت­های روان رنجور بیشتر تغییر می­کند، که این تغییر یا به صورت مثبت است یا منفی. همچنین معتقد است بیشتر اوقات سطوح شادمانی دراغلب ما ثابت باقی می­ماند، اما در برخی از افراد به خاطر رفتارهای نمایشی این سطوح تغییر می­کند.

 

فواید شادکامی و رضایت از زندگی

      افرادی که شادکامی خود را به حداکثر می­رسانند، و سطوح بالای شادکامی و رضایت مندی از زندگی را در اکثر مواقع تجربه می­کنند، فواید بیشمار دیگری را نیز به دست می­آورند. شادکامی و رضایتمندی از زندگی در سطح بالاتر از متوسط حاکی از این است که در رسیدن به آرزوهایمان در حیطه ­های ارزشمند زندگی عملکرد خوبی داشته­ایم. موفقیت، موجب پرورش موفقیت می­شود و این تجربه درونی از شادکامی پایدار و رضایت مندی، اعتماد به نفس، خوش بینی، خودکارآمدی، تفسیر مثبت از دیگران، خوش­برخورد بودن، خون­گرمی، فعالیت و انرژی، رفتارهای هماهنگ با جامعه، امنیت، سلامت جسمانی، انطباق مؤثر با چالش­ها و فشارها، ابتکار، انعطاف­پذیری و رفتارهای هدفمند را افزایش می­دهد. این ویژگی­های شادکامی بالا، به نوبه خود باعث می­شود که افراد شاد با ثبات (یعنی کسانی که عواطف مثبت را در اکثر موارد تجربه می­کنند) در رسیدن به اهداف دیگر خود در حیطه­های ارزشمند زندگی موفق شوند. افراد شاد، نسبت به گروه همسالان خود که کمتر شاد هستند، ازدواج­های پایدارتر و موفق­تر، دوستان بیشتر، درآمد بالاتر، موفقیت شغلی بهتر، فعالیت اجتماعی بیشتر، سلامت روانی و جسمانی بهتر و حتی طول عمر بیشتری دارند (فریش[4]، 2005، ترجمه خمسه­ای، 1389).

 


قیمت : 11,000 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .



مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال و مشکلات سلوکی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال و مشکلات سلوکی ( فصل دوم پایان نامه )



مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال و مشکلات سلوکی ( فصل دوم پایان نامه )دسته: پیشینه متغیر های روانشناسی 


بازدید: 1 بار 


فرمت فایل: doc 


حجم فایل: 73 کیلوبایت 


تعداد صفحات فایل: 53 








مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال و مشکلات سلوکی ( فصل دوم پایان نامه )  در 53 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو پایان نامه

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

 

مشکلات مربوط به سلامتی کودمان سلوکی

 مطالعات انجام شده بیانگر آن می­باشد که سوء مصرف مواد در بزرگسالی در کودکان مبتلا به مشکلات سلوک از جمله مشکلاتی می­باشد که این افراد با آن دست به گریبان می­باشند (فایرچیلد، ون گوزن، استولری، آیتیکن، ساویج، موور و همکاران، 2009).

 

جوانان مبتلا به مشکلات سلوک، نوعی الگوهای رفتاری از خود بروز می­دهند که آنها را در معرض انواع خاصی از مشکلات مربوط به سلامتی قرار می­دهند، مانند صدمات جسمانی، بیماری­هایی که در نتیجه رفتارهای جنسی پرخطر به وجود می­آیند و بیماری­ها یا مسمومیت ناشی از سوءمصرف مواد که وضعیتی اضطراری برای فرد به وجود می­آورند. میزان مرگ­های زود هنگام (قبل از سی سالگی) ناشی از بسیاری از وقایع ( برای نمونه، قتل، خودکشی، مسمومیت­های اتفاقی، حوادث رانندگی، مسمومیت دارویی) در پسرهای مبتلا به مشکلات سلوک سه تا چهار بار بیشتر از سایر افراد است. همچنین رفتار جامعه ستیزانه با برقراری روابط جنسی زودهنگام و استمرار آن همراه است(راتر[1]، 2000). این امر نوجوانان را برای سالیان درازی در خطر بارداری یا ابتلا به بیماری ایدز قرار می­دهد، این نوجوانان نسبت به بزرگسالان بیشتر در معرض خطر هستند، زیرا دستگاه­های تولید مثل و سیستم ایمنی آن­ها، به طور کامل رشد نکرده­اند. افزایش خطر بارداری در دوران نوجوانی، ایدز و سایر بیماری­های جنسی نیز فرد را تهدید می­کنند، فراوانی رفتارهای پرخاشگرانه وبزهکارانه به رفتارهای جنسی پرخطر، شرکای جنسی متعدد و ناتوانی در استفاده از وسایل جلوگیری از بارداری می­انجامد ((راتر، 2000).

 

تفاوت ­های جنسیتی

در چهار سالگی تفاوت­های جنسیتی مشخصی در میزان و شدت رفتار­های ضد اجتماعی وجود دارد. در دوران کودکی، میزان رفتارهای ضد اجتماعی در پسرها حدود سه تا چهار برابر بیشتر از دختران است که در سنین پایین­تر نمایان می­شود و دوام بیشتری هم دارد. با وجود این بسیاری از دختران نیز مشکلات شدیدی را از خود نشان می­دهند، به طوری که دامنه بروز این مشکلات در دختران به طور میانگین 3 درصد است (ولف و مش، 2008، ترجمه مکی­آبادی، مظفری و فروع­الدین عدل، 1389).

این تفاوت جنسیتی در مشکلات سلوکی، که در اواسط کودکی افزایش، و در نوجوانی بسیار کاهش می­یابد، اساساً بستگی به پدیدار شدن رفتارهای ضد اجتماعی غیر پرخاشگرانه پنهان در دختران دارد و سپس، دوباره در اواخر نوجوانی و پس از آن، این تفاوت افزایش می­یابد (موفیت، کاسپی، راتر وسیلوا[2]، 2001). معمولاً دختران مبتلا به مشکلات سلوک دروغ می­گویند، دزدی
می­کنند یا از منزل فرار می­کنند، اما پرخاشگری فیزیکی در آن­ها کمتر دیده می­شود. در مورد
پسر­ها، نشانه اولیه اختلال سلوک، پرخاشگری وسرقت است، در حالی که در مورد دخترها، نشانه اولیه معمولا رفتارهای نادرست جنسی. دخترهای جامعه ستیز بیش از دیگر دختران احتمال دارد که با پسرهای جامعه ستیز ارتباط برقرار کنند، در سنین پایین­تر باردار شوند و طیف وسیعی از اختلال­ها از جمله اضطراب، افسردگی و ضعف در تربیت فرزندان را در بعد از خود نشان دهند گرچه در اوایل نوجوانی، تفاوت میان پسرها و دخترها از لحاظ میزان کلی رفتار­های جامعه ستیزانه کاهش می­یابد، پسر­ها در طول زندگی، خشونت طلب تر از دختر­ها باقی می­مانند و به احتمال زیاد بیشتر از دختر­ها مرتکب اعمال مکرر خشونت­آمیز می­شوند (برویدی و همکاران، 2003).

 

 


قیمت : 12,000 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .



مبانی نظری و پیشینه پژوهش تنیدگی والدینی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تنیدگی والدینی ( فصل دوم پایان نامه )



مبانی نظری و پیشینه پژوهش تنیدگی والدینی ( فصل دوم پایان نامه )دسته: پیشینه متغیر های روانشناسی 


بازدید: 1 بار 


فرمت فایل: doc 


حجم فایل: 64 کیلوبایت 


تعداد صفحات فایل: 27 








مبانی نظری و پیشینه پژوهش تنیدگی والدینی ( فصل دوم پایان نامه ) در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو پایان نامه

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

 

تاثیر مشکلات سلوک بر بهداشت روانی مادران

در بحث سلامت روان مادران، رابطه مادر وکودک از اهمیت ویژه­ای برخوردار است، زیرا این ارتباط چنان نزدیک و در هم تنیده است که هر گونه تغییر در یکی، بر دیگری نیز اثر میگذارد و این تعامل ادامه خواهد یافت. اختلال­های روانشناختی مادر بر رابطه او با فرزندش تاثیر می­گذارد و تغییر رفتار کودک، مادر را متاثر می­سازد (صالحی، سالاری فرد و هادیان، 1384).

تعاملات والد-کودک در خانواده­های دارای کودکان مبتلا به مشکلات سلوک، ماهیتی مختل و تعارضی دارد، کودکان مبتلا به مشکلات سلوک دستور­های والدین را اجرا نمی­کنند و  فرمانبرداری آنها برای مدت کوتاهی یاقی می­ماند، تکالیف را اجرا نمی­کنند و رفتارهای منفی آن­ها نسبت به کودکان بهنجار همسال بیشتر است (ولز، اپستین و هینشاو[1]، 2000). رفتارهای تکانشگری و ضد اجتماعی کودک به واسطه فرآیند دو جانبه و اکتسابی بین والد و کودک ظهور می­یابند. کودک در نتیجه عوامل مزاجی، استرس یا سایر مسائل دیگر، رفتار آشفته­ای از خود بروز می­دهد که این رفتار خود باعث آشفتگی بیشتر والدین می­شود و آن­ها در عوض کودک را طرد یا تنبیه می­کنند و این سیر موجب تشدید اختلالات رفتاری در کودکان می­شود (طهماسبیان، 1378؛ نقل از سمیعی کرانی، 1383).

در حقیقت رفتار نامطلوب کودک به نوبه خود واکنش­هایی چون پرخاشگری، تنبیه بدنی و احساس خشم از جانب والدین را نسبت به کودک بوجود می­آورد. این رفتارهای متقابل در نهایت منجر به حاد شدن مشکلات کودک می­شود. لذا به نظر می­رسد ارتباط متقابل این مشکلات با وضعیت روانی خانواده، اهمیت مداخله درمانی در کل سیستم خانواده را بیشتر می­کند (مینوچین، 1994؛ نقل از سمیعی کرانی، 1383). ناتوانی در کنترل رفتار کودک ممکن است باعث شود که نسبت به نقش والدگری خود احساس بی مهارتی داشته باشند (مش و جانسون، 1990). به دلایل این­چنینی، این والدین استرس قابل ملاحظه­ای در نقش والدگری خود تجربه می­کنند (آناستاپولوس، شلتون، دوپال و گورمنت[3] 1993). احساس ناکامی و خشم ناشی از نداشتن روابط موثر با کودک در والدین کودکان دارای مشکلات سلوک به سرعت به روابط زناشویی نیز گسترش می­یابد. اغلی این والدین افرادی هستند که در اواسط یا اواخر دامنه زمانی 30-20 زندگی خود می­باشند و ممکن است به طور میانگین 5 الی 8 سال از ازدواج آنها نگذشته باشد. نگرانی­های بالینی صرفا بر مشکلات کودک و والدگری تاثیر نمی­گذارد بلکه روابط زوجین را نیز تهدید می­کند. والدین باید زمان و انرژی بیشتری را صرف کودک بیمار خود کنند که در نتیجه روابط خصوصی آن­ها محدود می­شود. اکثر آن­ها شکوه می­کنند که به ندرت می­توانند برای گردش بیرون بروند به این دلیل که نمی­توانند فردی را بیابند که در آن مدت از کودک آن­ها مراقبت کند. به تدریج این والدین، زمان­های خصوصی و خلوت خود را که لازمه صمیمیت و روابط بین فردی از دست می­دهند و خانواده در حقیقت خانواده­ای کودک محور می­شود. اکثر زمان­های والدین صرف بحث در مورد کودکانشان و نحوه کنترل آن­ها می­شود، حتی زمانیکه به توصیه درمانگر برای صرف شام به تنهایی بیرون می­روند،

 

عوامل موثر در استرس والدگری

تجربیات بالینی نشان می­دهد که افزایش نیازهای مراقبتی در کودکان دارای مشکلات سلوکی چنین استرسی را بر والدین تحمیل می­کند. این کودکان از دستورالعمل­های والدین اطاعت نمی­کنند. همچنین والدین کودکان نامبرده اغلب درگیر حل مسائل متعدد مربوط به مدرسه، همسالان و مشکلات همشیران هستند که در دوره کودکی و نوجوانی این کودکان به کرات اتفاق می­افتد. به رغم نظر­خواهی­های شهودی به نظر بسیار ساده­انگارانه است که اختلال کودک را تنها عامل موثر در استرس والدگری بدانیم، عوامل چندی در این مهم نقش دارند. برخی محققین حدس می­­زنند که رفتار مقابله­ای کودک سهم موثری بر استرس والدگری دارد. سن کودک نیز به احتمال زیاد یکی از مولفه­هاست، داشتن کودک خردسال بیش از کودک بزرگتر برای والدین، استرس ایجاد می­کند. والدینی که فرزند اول آنها مبتلا به مشکلات سلوک است نسبت به سایرین استرس بالاتری تجربه می­کند. فراتر از مشخصه­های کودک، عوامل روانی-اجتماعی دیگر مانند ویژگی­های والدین و نیز شرایط محیط خانوادگی که در تعامل با ویژگی­های کودک است منجر به افزایش استرس والدین می­شوند. سلامت عاطفی و روانی ضعیف والدین در قدرت والدگری نقش حمایتی مهمی دارد. شیوع مشکلات سلامت روانی در جامعه والدین امری شناخته شده است و در برخی گروه­ها مثلا والدینی که در محرومیت شدید و سلامت روانی عاطفی ضعیف زندگی می­کنند بسیار شایع است، این والدین نمی­توانند به خوبی به نیازهای کودک خود پاسخ دهند و بهداشت روانی ضعیف مادر بر دلبستگی کودکان اثر می­گذارد (کاستین و همکاران، 2004).

 


قیمت : 12,500 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .



مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های تصمیم گیری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های تصمیم گیری ( فصل دوم پایان نامه )



مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های تصمیم گیری ( فصل دوم پایان نامه )دسته: پیشینه متغیر های روانشناسی 


بازدید: 1 بار 


فرمت فایل: doc 


حجم فایل: 35 کیلوبایت 


تعداد صفحات فایل: 31 








مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های تصمیم گیری ( فصل دوم پایان نامه ) در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو پایان نامه

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

سبک تصمیم‌گیری

سبک تصمیم‌گیری افراد بیانگر الگوی عادتی است که آنان در تصمیم‌گیری مورد استفاده قرار می‌دهند. به عبارت دیگر، سبک تصمیم‌گیری هر فرد، رویکرد شخصیتی وی در شناخت و واکنش به وظیفه تصمیم‌گیری خویش است (تانهلم، 2004). به طور کلی در زمان تصمیم‌گیری افراد از سبک‌های گوناگونی تبعیت می‌کنند. هرچند که توافق همگانی درباره طبقه‌بندی سبک‌های مختلف تصمیم‌گیری نیز وجود ندارد. در این باره، محققان بیشتر به بررسی عناصر اساسی تصمیم‌گیری توجه می‌کنند تا اینکه به تعیین کیفیت الگوها و سبک‌های تصمیم‌گیری ویژه افراد بپردازند (کدیا و همکاران[1]، 2002). به هر حال محققان نمونه‌هایی از طبقه‌بندی تصمیم‌گیری را پیشنهاد کرده‌اند که عناصر اساسی مانند درونداد را به هم پیوند و بروندادهای منطبق با آن را بیان می‌کنند که به عنوان سبک تصمیم‌گیری مطرح می‌شوند (ابرلین، 2005). در زیر به بررسی برخی از این سبک‌ها پرداخته می‌شود.

 

 

سبک‌های تصمیم‌ گیری وروم و یتون

وروم و یتون[2] (1973) الگویی را طراحی و پیشنهاد کردند که در آن مشارکت مرئوس در انواع تصمیم‌گیری مورد بررسی قرار گرفته است. در واقع این الگو پیش‌بینی می‌کند که هر وضعیتی، چه نوع مشارکتی را ایجاد می‌کند. به عبارت بهتر، در این الگو معیارها و ضوابط دخالت مرئوس در تصمیم‌گیری‌ها معین شده است(کرینتر و کنیکی[3]، 1384).

وروم و یتون (1973) در این خصوص سه سبک تصمیم‌گیری ارائه نمودند (کرینتر و کنیکی، 1384) که شامل:

1- سبک آمرانه: در این سبک یک شخص یا یک مدیر با استفاده از اطلاعاتی که دارد در زمان تصمیم‌گیری شخصاً مسأله را حل و تصمیم‌گیری می‌کند.

2- سبک مشارکتی: در این سبک فرد یا یک مدیر مسأله را با دیگران به طور انفرادی در میان می‌گذارد و پیشنهادات آنها را دریافت و با توجه یا عدم توجه به نظرات آنان رأساً تصمیم‌گیری می‌کند.

3- سبک گروهی: در این سبک شخص یا یک مدیر مسأله را به صورت گروهی با اطرافیان در میان می‌گذارد و همراه آنان راه حل‌هایی را ابداع و ارزیابی می‌کند. (کرینتر و کنیکی، 1384).

تصمیم‌ گیری عقلانی

به منظور بررسی سبک‌های تصمیم‌گیری در ابتدا باید با موضوع انسان به عنوان موجودی اقتصادی شروع کرد. براساس این تلقی انسان دارای اطلاعات کاملاً صریح درباره جنبه‌های مختلف موضوعی است که می‌خواهد درباره آن تصمیم‌گیری کند. لذا از همه راه حل‌ها مطلع است و می‌داند که هر تصمیمی به چه نتیجه‌ای می‌انجامد و می‌تواند نتایج حاصل از تصمیم‌گیری را برحسب اولویت (بیشترین نفع) مرتب و سازماندهی کند. به طور خلاصه انسان اقتصادی فردی منطقی است که انتخاب بهینه انجام می دهد (ابرلین، 2005). با این حال سایمون (1955) معتقد است که انسان اقتصادی به ارزش‌ها و آرمان‌ها توجه نمی‌کند. از نظر وی بین نحوه رفتار و تصمیم‌گیری افراد براساس دیدگاه‌های اقتصادی با رفتار منطقی فرد در نظریه‌های مدیریتی تفاوت وجود دارد. زیرا براساس نظریه‌های مدیریتی افراد در شرایط تصمیم‌گیری غیر از منافع اقتصادی به ارزش‌ها توجه نموده و عواطف و احساسات خود را دخالت می‌دهند (هال[4]، 2002). البته بعدها نظریه اقتصادی و تعریف انسان اقتصادی به عنوان موجود عقلانی به سمت این اندیشه که رفتار انسان می‌تواند آشکارا منطقی باشد، تغییر جهت داد (لیو و اندرو، 1385).

 


[1] Kedia et Al

[2] Vroom & Yeton

[3] Kerinter & Keniki

[4] Hall

 


قیمت : 11,000 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی ( فصل دوم پایان نامه )



مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی ( فصل دوم پایان نامه )دسته: پیشینه متغیر های روانشناسی 


بازدید: 1 بار 


فرمت فایل: doc 


حجم فایل: 1580 کیلوبایت 


تعداد صفحات فایل: 56 








مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی ( فصل دوم پایان نامه ) در 56 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو پایان نامه

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش

قسمتی از مبانی نظری متغیر

از نظر سای و همکاران[1] (2006) رضایت شغلی حدی از احساسات و نگرش های مثبت است که افراد نسبت به شغل خود دارند و در صورت کم­رنگ شدن این رضایت ممکن است فرد شغل خود را رها سازد(دهقانی و همکاران، 1392). چان و همکاران[2] (2004، به نقل از چو و باولی[3]، 2007) رضایت شغلی را ارزیابی کلی فرد از کار و تجارب مربوط به کار وی که ارزش­ها و عقاید فرد تاثیر می­پذیرد، تعریف کرده­اند(ذاکرفرد و همکاران، 1390).

بریف[4] (2005) معتقد است که رضایت شغلی یک نگرش نسبت به شغل است. لوکه[5] (1997) بیان می کند رضایت شغلی یک حالت هیجانی مثبت یا خوشایند است که ناشی از ارزیابی شاغل از شغل یا تجربیات خود می باشد. کرانی[6] (1992) نیز رضایت شغلی را به عنوان یک واکنش عاطفی(یا هیجانی) یک فرد نسبت به شغل خود تعریف می­کند. این واکنش عاطفی ناشی از مقایسه پیامدهای واقعی با تمایلات(انتظارات، خواسته­های) کارمند می­باشد(راوری و همکاران، 1391).

 


[1] - sy et al

[2] - chan et al

[3] - Choo & Bowly

[4] - Brief

[5] - Lacy

[6] - cranny

:


قیمت : 9,000 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .