دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پروپوزال عملکرد آژانس بین المللی انرژی هسته ای

پروپوزال عملکرد آژانس بین المللی انرژی هسته ای

پروپوزال عملکرد آژانس بین المللی انرژی هسته ایدسته: حقوق 
بازدید: 36 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 215 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 28 

برخورد دو جانبه آژانس انرژی هسته ای با ایران واسرائیل یکی از موضوعات اساسی است که

قیمت فایل فقط 54,320 تومان

خرید

پروپوزال عملکرد آژانس بین المللی انرژی هسته ای

بررسی عملکرد آژانس بین المللی انرژی هسته ای در برابر فعالیتهای هسته ای ایران و اسرائیل

بیان مسئله

اولین تلاش‌های ایران برای دستیابی به فناوری هسته‌ای به دهه ۵۰ میلادی باز می‌گردد. تئوری‌های هسته‌ای ایران در این زمان بسیار بلندپروازانه می‌نمود و شاه به آن توجه زیادی داشت.
نخستین کشوری که ایران را به دستیابی به فناوری هسته‌ای ترغیب و این تکنولوژی را به ایران منتقل کرد (ایالات متحده آمریکا)، نخستین مخالف امروزی ایران در تحقق فعالیتهای هسته‌ایش، بود.
بنیاد استنفورد نهایتاً در یک مطالعه ۲۰ جلدی که تحت عنوان (SRI Report) به ایران ارائه کرد، پیشرفت صنعتی و اقتصادی ایران را متکی به تولید ۲۰ هزار مگاوات برق تا سال ۱۹۹۵ و راه اساسی‌ تولید این مقدار برق را از طریق تأسیس نیروگاه‌های هسته‌ای در ایران قلمداد کرد.
براساس راهکار مطالعه مذکور، ایران در نوامبر ۱۹۷۴ (۵ سال پیش از وقوع انقلاب اسلامی) قرارداد احداث دو رآکتور آب سبک ۱۳۰۰ مگاواتی، برای نصب در بوشهر را با شرکت آلمانی زیمنس به امضاء رساند و در این زمینه بیش از ۲ هزار متخصص آلمانی و کارشناس ایرانی اجرای این طرح را که در زمان خود یکی از بزرگترین و کم‌نظیرترین پروژه‌های نیروگاه اتمی محسوب می‌شد را آغاز کردند و پیش بینی می‌شد این پروژه عظیم تا پایان سال ۱۹۸۰ تکمیل شود که وقوع انقلاب ایران و آغاز جنگ تحمیلی ادامه آن را متوقف ساخت.
در ادمه، ایران یک قرارداد چرخه سوخت هسته‌ای ده ساله قابل تمدید با آمریکا در سال ۱۹۷۴، آلمان غربی در سال ۱۹۷۶ و فرانسه ۱۹۷۷در سال منعقد نمود. (کشورهای غربی در این دوره برای ارائه چرخه سوخت هسته‌ای از جمله غنی سازی به ایران با یکدیگر رقابت می‌کردند.)ایران همچنین در سال ۱۹۷۴، طبق معاهده N.P.T قرارداد دو جانبه (پادمان) و نظارت آژانس را منعقد کرد و
از زمانی که لوی اشکول نخست وزیر اسرائیل در اواسط دهه 1960 میلادی اعلام کرد: «اسرائیل نخستین کشوری نخواهد بود که سلاح های هسته ای را به خاورمیانه معرفی می کند» تاکنون، تمام جانشینان او نیز به این سیاست مبهم تمایل داشته اند. این سیاست به عنوان سیاست «ابهام هسته ای» شناخته شده است که شاید مهمترین و قابل تشخیص ترین تأثیر اسرائیل بر عصر هسته ای است. اسرائیل اکنون یک کشور دارای سلاح های هسته ای پیشرفته است و زرادخانه اش از لحاظ کمی و کیفی پیشرفته است. حدس و گمان ها در مورد ابعاد زرادخانه هسته ای اسرائیل بسیار متفاوت هستند. برخی به کمتر از 100 کلاهک هسته ای و برخی به بیش از 300 کلاهک هسته ای اشاره می کنند. گمان می رود که زرادخانه هسته ای فعلی اسرائیل، با تجهیزات انتقال و فرماندهی و کنترل آن، از لحاظ کمیت و کیفیت با زرادخانه انگلیس و فرانسه قابل مقایسه باشد. (و زرادخانه هند و پاکستان، پیشرفته تر باشد.)
از اواسط دهه 1970 میلادی، اسرائیل تجهیزات هسته ای خود در دیمونا را گسترش داد و به روز کرد تا بتواند انواع جدید تسلیحات هسته ای پیشرفته کوچک و بزرگ را حتی به تعداد بیشتر بسازد. براساس گفته های وانونو و سایر منابع، گفته می شود که اسرائیل در آن زمان، هم تسلیحات پیشرفته (تقویت شده و حتی سلاح های گرما هسته ای) و هم تسلیحات تاکتیکی (شاید سلاح های تابشی پیشرفته) را تولید کرد. به علاوه، دراواسط و اواخر دهه 1970، اسرائیل ساخت موشک جریچو II، موشک بالستیکی با برد عملیاتی 1500 کیلومتر یا بیشتر را آغاز کرد. جریچو II در اواخر دهه 1980 مورد آزمایش قرار گرفت و در 90-1989 به صحنه وارد شد. اسرائیل، توانایی هسته ای خود را به طور قابل ملاحظه ای در این فاصله زمانی افزایش داد. اسرائیل، ششمین کشوری است که از آستانه هسته ای گذشته است. اسرائیل همچنین ششمین کشور هسته ای با چنین بعدی از زرادخانه هسته ای است. در حالی که تخمین های متفاوتی نسبت به موقعیت زرادخانه هسته ای اسرائیل وجود دارد، گفته می شود موقعیت اسرائیل به عنوان کشوری دارای تسلیحات هسته ای، بیشتر شبیه اعضای «قدیمی» کلوب هسته ای یعنی انگلیس و فرانسه است و به شرایط اعضای جدیدتر مثل هند و پاکستان شباهتی ندارد. موقعیت اسرائیل در این حالت، با توجه به کمیت زرادخانه، تجهیزات پرتاب، فرماندهی و کنترل مورد بررسی قرار گرفته بود. همان طور که پیشتر اشاره شد، گفته می شود که اسرائیل در سال های اخیر برای ایجاد توانایی حمله دوم تلاش کرده و نیروی هسته ای مستقر در دریا را نیز در این راستا به توانایی خود افزوده است. اگر این تجهیزات، تکمیل شوند، اسرائیل توانایی هسته ای خود را باسازی کرده و به روز خواهد کرد و این کار از طریق مدل سه گانه آمریکا، یعنی توانایی پرتاب تسلیحات هسته ای از سه طریق هوا، دریا و زمین صورت خواهد گرفت. اما سال ها طول می کشد که این برنامه ها پیاده شوند و موقعیت فعلی این برنامه نیز نامشخص است. ملاحظات اقتصادی داخلی و خارجی ممکن است برخی از برنامه های به روز کردن تجهیزات را تحت تأثیر قرار دهد. با توجه به آن که عراق دیگر تهدیدی (از لحاظ متعارف یا غیرمتعارف) علیه اسرائیل نیست، و از آنجا که اسرائیل، خود با بحران بودجه مواجه است، کابینه اسرائیل تصمیم گرفته است که کاهش قابل توجهی در بودجه دفاعی، هم برای ارتش اسرائیل و هم برای تمام تجهیزات دفاع شهری صورت دهد. تاکنون (اکتبر 2003) مشخص نشده که این کاهش بودجه تا چه حد بر توانایی هسته ای تأثیر می گذارد. درواقع، رهبران اسرائیلی اخیراً به شکل پنهانی اعلام کرده اند که تا زمانی که ایران به سمت آستانه هسته ای حرکت کند، اسرائیل نیز توانایی های استراتژیک خود را به روز نگه خواهد داشت. در 21 آوریل 2004، مردخای وانونو کسی که اسرار هسته ای اسرائیل را افشا کرده بود، پس از 18 سال از زندان آزاد شد. دولت اسرائیل، محدودیت های سختی در زندگی او قرار داد و طوری صدای او را خاموش کرد که افشای جزئیات بیشتر از برنامه هسته ای اسرائیل، غیرممکن به نظر می رسد. در جولای همان سال، کمیسیون انرژی اتمی اسرائیل، یک وب سایت رسمی برای ارائه جزئیات درخصوص برنامه هسته ای داخلی اسرائیل ایجاد کرد. در اواخر همان ماه، محمد البرادعی رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی به اسرائیل رفت تا با مقامات این کشور دیدار کند. علی رغم سفر البرادعی، اسرائیل همچنین اعلام کرده است که مسأله خلع سلاح را مورد توجه قرار نخواهد داد و این شرایط تا زمان رسیدن به توافق صلح جامع در خاورمیانه ادامه خواهد یافت.

فرضیات تحقیق(کامل نیست به طور کامل در پروپوزال)

برخورد دو جانبه آژانس انرژی هسته ای با ایران واسرائیل یکی از موضوعات اساسی است که سئوالات زیر را
توسطپژوهشگرمطرح ساخته است:
1-    عملکرد آژانس انرژی هسته ای درمورد فعالیت های هسته ای ایران واسرائیل چگونه ارزیابی می شود؟ (اصلی)
2-معیار و مبانی فعالیت مشروع برای فعالیت هسته ای چیست؟ (فرعی)
3-مبانی مشروعیت فعالیت های هسته ای ایران و اسرائیل چیست؟ (فرعی)

قیمت فایل فقط 54,320 تومان

خرید

برچسب ها : پروپوزال عملکرد آژانس بین المللی انرژی هسته ای عملکرد آژانس بین المللی انرژی هسته ای عملکرد آژانس بین المللی انرژی پروپوزال انرژی هسته ای

پروپوزال رابطه شیوه های فرزند پروری بر خلاقیت نوجوانان

پروپوزال رابطه شیوه های فرزند پروری بر خلاقیت نوجوانان

پروپوزال رابطه شیوه های فرزند پروری بر خلاقیت نوجواناندسته: روانشناسی و علوم تربیتی 
بازدید: 14 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 155 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 25 

خلاقیت نوجوانان را در ابتدا در خانواده مورد بررسی قرار داد و در خانواده آنچه مهم می باشد شیوه های فرزند پروری و شکل گیری شخصیت فرزندان می باشد در این پایان نامه به بررسی رابطه بین شیوه های فرزند پروری و خلاقیت نوجوانان پرداخته می شود

قیمت فایل فقط 35,623 تومان

خرید

پروپوزال رابطه شیوه های فرزند پروری بر خلاقیت نوجوانان

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است و فروش بدون اجازه گروه شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد!

 رضایت مشتریان

بیان مسأله

یکی از مهمترین و اساسی ترین ویژگیهای انسان که موجب تمایز و برتری وی از دیگر موجودات گردیده خلاقیت است. اندیشه خلاق، قابلیتی است که می توان آنرا در تمامی ابعاد زندگی انسان مشاهده کرد. انسان بوسیله همین تفکر خلاق می تواند توانمندیهای خود را افزایش داده، مسائل و مشکلاتش را حل نماید و به سوی کمال و ترقی پیش رود.                                            

داشتن افراد خلاق یکی از خواستها وآرزوهای هر خانواده وهر جامعه ای است ووجود افراد خلاق امری حیاتی به نظر می رسد. امروزه متخصصان امر تعلیم وتربیت ودانشمندان به این نکته پی برده اند که خلاقیت خصیصه ای نیست که تنها دراختیار معدود افرادی قرار گرفته باشدبلکه همه انسانها از خلاقیت بهره مند هستندولی امکان بروز و میزان رشد آن در افراد مختلف متفاوت است .طبق دستاوردهای علمی بشر گرچه انسان استعداد خلاقیت را با خود به همراه دارد اما پرورش این استعداد وفراهم آوردن زمینه ای برای بروز آن مستلزم تربیت است، تعلیم وتربیت اعم از رسمی وغیر رسمی نقش بسیار مهمی دراین زمینه ایفا می کند وازاین میان، نقش والدین تعیین کننده است .سازه ی مهم دیگری که سالهاست مرکز توجه روانشناسان تربیتی ودیگر متخصصین آموزش وپرورش بوده است پیشرفت تحصیلی می باشد که از نظر علمی وکاربردی دارای اهمیت است ویکی از عوامل مهم مقبولیت وپذیرش درکلاس درس است .لذا هرسال حجم وسیعی از مطالعات را به خود اختصاص می دهد و خانواده نخستین مسئول جامعه از نظر تکوین شخصیت ورشد وپرورش استعداد ها وخلاقیتهای فرزندان وپیشرفت تحصیلی وهمچنین از نظر سازگاری  فرد با جامعه، دارای آثار وسیعی می باشد ، زیرا پی ریزی رفتار کودک در خانواده شکل می گیرد.

ما در کشوری زندگی می کنیم که برای رسیدن به استقلال وپیشرفت همه جانبه در زمینه های فردی واجتماعی ، اقتصادی ، صنعتی ، علمی وفرهنگی به شخصیتهای رشد یافته وبه دلهای بیدار ومغزهای اندیشمند ودستهای ماهر وتوانا نیازمند است .چنین شخصیتها ومغزها ودلها ودستهایی باید تربیت شوند ونقش خانواده دارای اهمیت فوق العاده است .( گالاگر ، 1367 ) . هر خانواده شیوه های خاصی در تربیت فردی و اجتماعی فرزندان خویش دارد. این شیوه ها، شیوه های فرزند پروری[1] نامیده می شود. متأثر از عوامل مختلف از جمله عوامل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... می باشد( هاردی و پاور و جدیک[2]، 1993).

شیوه های فرزند پروری: اعتقادات، نگرش ها، فعالیت ها و اقدامات والدین در قالب الگوهای خانوادگی  یا سبک های فرزند پروری والدین نمود پیدا می کند. اینکه والدین کدام یک از انواع سبک های مختلف تربیتی را در خانواده اتخاذ کنند، خود تحت تأثیر عوامل گوناگونی است و بسیاری از شرایط محیط خانواده و فرهنگ غالب ناشی می شود. اما هدف همه ی سبک های فرزند پروری شکل دهی به شخصیت روانی و تقویت شایستگی  فرزندان می باشد. اهمیت این دو هدف و توجه به دو بعد از رفتارهای والدین یعنی پذیرش در مقابل طرد و سخت گیری در مقابل سهل گیری موجب شده تا امروزه محققان در خصوص سبک های فرزند پروری والدین و تأثیراتی که هرکدام از آنها بر رشد فرزندان دارند به بحث و بررسی بپردازند و الگوهای مختلفی ارائه دهند. اما همه الگوها در این سه شیوه فرزند پروری خلاصه می شود:

از آنجا که خانواده پایه و اساس هر جامعه می باشد. می توان  خلاقیت نوجوانان را در ابتدا در خانواده مورد بررسی قرار داد و در خانواده آنچه مهم می باشد شیوه های فرزند پروری و شکل گیری شخصیت فرزندان می باشد. در این پایان نامه به بررسی رابطه بین شیوه های فرزند پروری و خلاقیت نوجوانان پرداخته می شود.

هدف اصلی:

بررسی رابطه بین شیوه های فرزند پروری والدین و خلاقیت فرزندان

اهداف فرعی:

بررسی رابطه شیوه های فرزند پروری دموکراتیک و خلاقیت

بررسی رابطه شیوه های فرزند پروری مستبدانه و آزاد منش و خلاقیت

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

قیمت فایل فقط 35,623 تومان

خرید

برچسب ها : پروپوزال رابطه شیوه های فرزند پروری بر خلاقیت نوجوانان رابطه شیوه های فرزند پروری بر خلاقیت نوجوانان ,رابطه شیوه های فرزند پروری بر خلاقیت پروپوزال رابطه شیوه های فرزند پروری پروپوزال شیوه های فرزند پروری پروپوزال شیوه فرزند پروری شیوه های فرزند پروری پروپوزال خلاقیت نوجوانان پروپوزال خلاقیت

بررسی سلامت روانی کارکنان دانشگاه های هنر و پیام نور

بررسی-سلامت-روانی-کارکنان-دانشگاه-های-هنر-و-پیام-نور
بررسی سلامت روانی کارکنان دانشگاه های هنر و پیام نور
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 97
حجم فایل: 2066
قیمت: : 6000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
اگر چه برای سلامت روانی  تعاریف مختلفی ارائه شده است و از سوی افراد و مجامع علمی مختلف تعاریف متفاوتی ارائه شده است ولی همگی بر این نکته تأکید دارند که شخصی را می توان سالم دانست که از نظر جسمی و روانی در شرایط مساعد و مطلوبی قرار داشته باشد.
در برخی موارد و مطالعات برای بررسی و سنجش میزان سلامت روانی از مطالعات همه گیر شناسی استفاده می شود. برای تغییر در میزان و شدت سلامت روانی در افراد همواره دلایل و متغیرهای متفاوتی شناسایی شده است. عواملی چون بیماری یا فوت یکی از بستگان ، تغییر شغل، مسائل اقتصادی، ویژگیهای جسمانی و ... که در مواجهه با چنین شرایطی از روشهای مقابله ای و پیشگیرانه در سطوح مختلف برای بهبود سلامت روان در افراد جامعه استفاده می شود.

فهرست مطالب:
فصل اول:
مقدمه  
بیان مسأله 
اهمیت و ضرورت تحقیق 
اهداف تحقیق 
هدف کلی 
اهداف جزئی 
سئوالات تحقیق 
متغیرهای تحقیق 
تعاریف مفهومی و عملیاتی 
فصل دوم:
مفهوم سلامت روان 
تاریخچه سلامت و روان در جهان 
تاریخچه سلامت روان در ایران 
سلامت روان از دیدگاههای مختلف 
سلامت روانی از نظر مکاتب مختلف  
اصول سلامت روانی 
هدف ایجاد سلامت روان 
مکانیزم روانی و نقش آن در سلامت روان 
جمع بندی 
همه گیر شناسی در ایران 
بررسی همه گیر شناسی در جهان 
فصل سوم:
روش تحقیق 
جامعه تحقیق 
نمونه تحقیق 
ابزار تحقیق 
روش نمره گذاری 
مقیاس های چهارگانه آزمون GHQ 
موارد کاربرد و محدودیت های GHQ 
نمره برش آزمون 
تجزیه و تحلیل داده ها 
ملاحظات اخلاقی 
فصل چهارم:
مقدمه 
توصیف و تحلیل داده ها 
فرضیه آزمایی 
فصل پنجم:
بحث و نتیجه گیری 
محدودیتها 
پیشنهادات 
منابع و مآخذ 
پیوست 
پرسشنامه سلامت عمومی
فهرست جداول
فهرست نمودارها

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

بررسی رابطه بین رشته تحصیلی با رضایت شغلی معملین مقطع راهنمائی

بررسی-رابطه-بین-رشته-تحصیلی-با-رضایت-شغلی-معملین-مقطع-راهنمائی
بررسی رابطه بین رشته تحصیلی با رضایت شغلی معملین مقطع راهنمائی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 161
قیمت: : 3000 تومان

بخشی از متن:
چکیده طرح پژوهشی:
به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران از میان همه مفاهیمی که متخصصان رفتار سازمانی، مدیریت و روانشناسان سازمان و صنعتی در موقعیت های مختلف مورد مطالعه قرار داده اند، رضایت شغلی از مهمترین زمینه های پژوهشی بوده است. اهمیت رضایت شغلی از یک سو به دلیل نقشی است که در بهبود و پیشرفت سازمان و نیز بهداشت و سلامت نیروی کار دارد و از دگرسو، به علت آن است که مفهوم رضایت شغلی علاوه بر تعاریف و مفهوم پردازیهای متعدد و گاه پیچیده، محل تلاقی و نیز سازه مشترک بسیاری از حوزه های علمی مانند روانشناسی، مدیریت، جامعه شناسی و حتی اقتصاد و سیاست بوده است. به همین دلیل دیدگاه ها و مفهوم سازیهای (conceptualization) متعدد و گاه متناقضی درباره آن شکل گرفته و توسعه یافته است. یکی از جدیدترین نظریه ها در این باره متعلق به ترز (2000) است. ترز (Terez) در نظریه خود تحت عنوان «جستجوی معنا در محیط کار» تلاش کرده است از دیدگاه روانشناختی عواملی را که می تواند به محیط های کاری و سازمانی معنا بخشیده و آنها را مطلوب سازد شناخته و راه های عملی ساختن آنها را تبیین کند. مقاله حاضر سعی دارد هر یک از این عوامل را همراه با دیدگاه سایر صاحب نظران و نظریه پردازان به اختصار توصیف کند.

فهرست فصول:
فصل اول: کلیات تحقیق      
فصل دوم: ادبیات تحقیق    
فصل سوم: روش تحقیق   
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری    
فصل پنجم: نتیجه گیری    
منابع     
ضمائم

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش کارآموزی شیمی در شرکت داروسازی آریا

گزارش-کارآموزی-شیمی-در-شرکت-داروسازی-آریا

گزارش کارآموزی شیمی در شرکت داروسازی آریا

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 108
حجم فایل: 3556
قیمت: : 6000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
در مورد بخش کنترل و تضمین کیفیت باید متذکر شد که در این برهه از تاریخ داروسازی تاکید خاصی به این بحث شده است.
نتیجتا وظایف و مسئولیتهای داروسازان شاغل در این قسمت از صنعت مشکل و سنگین می شود. آنها می بایست با تلاش خستگی ناپذیر خود عملیات ساخت فرآورده های دارویی را در کلیه جنبه ها به حالت بی عیب سوق دهند. برای رسیدن خط تولید به حالت بی عیب داروسازان و دیگر متخصصین بخش کنترل و تضمین کیفیت تلاش خود را صرف امور ذیل می نمایند:
-  شناسایی مسائل و مشکلات مهم و بالقوه خط تولید قبل از وقوع 
- حساس نمودن و تکمیل روشهای کنترل محصول روشهایی که جهت تعیین مطابقت محصول نهایی با کلیه الزامات فارماکوپه و GMP توانا باشند.
در برخی از شرکتهای داروسازی وظایف و عملیات کنترل کیفیت و تضمین کیفیت مجزا از یکدیگر می باشد. اما به هر صورت مجزا یا با هم عمده مسئولیتهای آنها به این قرار می باشد: ...

فهرست مطالب:
مقدمه     
تاریخچه      
داروهای تولید شده در شرکت داروسازی آریا      
بخش اول      
اداره تحقیقات انالیتیک و کنترل کیفیت      
وسایل آزمایشگاه کنترل      
روش کار با دستگاه KF کارل فیشر     
طراحی و فرمولاسیون یک قرص     
مطالعات قبل از فرمولاسیون      
مراحل اصولی طراحی یک قرص      
خواص مورد نظر در مورد یک داروی جدید     
اصول اساسی تولید قرص     
ویژگی های قرص     
اختصاصات فیزیکی قرص     
عواملی که در سرعت انحلال داروها دخالت دارند     
اداره تولید     
بخش دوم      
آزمایش تعیین مقدار ایبوپروفن 400 میلی گرم     
آزمایش تعیین مقدار استامینوفن 325 میلی گرم     
آزمایش حلالیت استامینوفن 325 میلی گرم     
تعیین مقدار رطوبت استامینوفن 325 میلی گرم     
آزمایش حلالیت سیمواستاتین 20 میلی گرم      
آزمایش تعیین مقدار املودیپین 50 میلی گرم      
آزمایش حلالیت ایندومتاسین 75 میلی گرم     
آزمایش تعیین مقدار رانیتیدین 150 میلی گرم     
آزمایش تعیین مقدار بیسموت 120 میلی گرم     
آزمایش تعیین مقدار استامینوفن کدئین 20/300 میلی گرم     
روش نمونه برداری و آنالیز ماده اولیه متیلن کلراید     
بخش سوم      
ایندومتاسین      
رانیتیدین HCL      
استامنیوفن
منابع و ماخذ

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.